مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-11سياسي

معصومی: حتما در انتخابات 1400 رای می دهم/ نباید تنور کشورهای بیگانه را داغ کنیم


بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه من حتما و بدون شک در انتخابات ریاست جمهوری 1400 رای می دهم گفت: این حرکت فقط و فقط یک معنی بزرگ دارد، آن هم نشانگر «همبستگی ملی» ما ایرانیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، پروانه معصومی، بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگر گفت: بالاخره بعد از یک سال و نیم احتیاط برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا و رعایت کامل و در خانه ماندن حالا با آگاهی نسبت به موقعیت و کنترل این بیماری در حد لازم، حضور در یک سریال تلویزیونی که قرار است ماه محرم از یکی از شبکه های سیما روی آنتن برود را پذیرفته ام.

معصومی در همین راستا ابراز کرد: در مورد جزییات این سریال هیچ چیزی نمی توانم بگویم چراکه تا این لحظه در سوکت خبری ساخته شده و اسمی از آن در هیچ جا برده نشده است اما خوشبختانه لوکیشن اصلی این سریال نزدیک به محل زندگی در منطقه صومعه سرا که شهری در نزدیکی رشت است بوده و برای همین خیالم از این بابت راحت است که در شرایط کرونایی لازم نیست بین محل زندگی ام با دیگر شهرها در تردد باشم.

این بازیگر به رعایت کلیه اصول بهداشتی در پشت صحنه این سریال محرمی ابراز کرد: خوشبختانه تمام اصول بهداشتی در این مجموعه رعایت می شود و تمامی گروه به جز بازیگران هر یک دو ماسک زخیم بر صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معصومی: حتما در انتخابات 1400 رای می دهم/ نباید تنور کشورهای بیگانه را داغ کنیم

معصومی: حتما در انتخابات 1400 رای می دهم/ نباید تنور کشورهای بیگانه را داغ کنیم