مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-11فرهنگي

با ترفندهای گریم در «مختارنامه» آشنا شوید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ولدبیگی در این سال ها به عنوان طراح گریم، با بسیاری از پروژه های سینمایی و تلویزیونی همکاری داشته است، - مسعود ولدبیگی هم در این روزهای تلخ از دست دادن ها، برای همیشه رفت؛ هنرمندی که ذهنش و اثر انگشتانش در طراحی گریم شخصیت های سریالی مانند مختارنامه ، او را برای همیشه مانا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، ولدبیگی در این سال ها به عنوان طراح گریم، با بسیاری از پروژه های سینمایی و تلویزیونی همکاری داشته است، اما قدر مسلم یکی از آثاری که نام او را برای همیشه در حافظه هنر تصویر و نمایش ایران جاودان خواهد کرد، طراحی چهره پردازی در سریال مختارنامه است.

او در آن زمان به همراه یازده نفر دیگر اجرای گریم های شخصیت های سریال داود میرباقری را بر عهده گرفت و با عبدالله اسکندری در مقام طراح جلوه های ویژه گریم همکاری می کرد.

مسعود ولدبیگی به ایسنا گفته بود که هر کدام از شخصیت های سریال مختارنامه پس از چند بار اجرای گریم، به گریم نهایی می رسند و در حالی که آن زمان سه سال از ساخت این پروژه می گذشت، مثال زده بود که بازیگر ایفاکننده نقش مختار (فریبرز عرب نیا) به طور تقریبی نزدیک به 200 بار گریم شده بود! شیوه کارشان به این شکل بود که سناریو را مطالعه می کردند، در جلسه ای با حضور کارگردان (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ترفندهای گریم در «مختارنامه» آشنا شوید

با ترفندهای گریم در «مختارنامه» آشنا شوید