مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-11اجتماعي

رصد سفر های غیرمجاز در ایام عیدفطر با 464 دوربین جاده ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر در گفت وگوی خبری با اشاره به آغاز محدودیت های تردد بین استانی و بین شهری در ایام تعطیلات عید فطر پیش رو اظهار کرد: - رییس پلیس راهور گفت: افرادی که در ایام عید فطر به محدودیت های تردد توجه نداشته باشند و اصرار به سفر داشته باشند، توسط عوامل پلیس راهور و 464 دوربین جاده ای جریمه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر در گفت وگوی خبری با اشاره به آغاز محدودیت های تردد بین استانی و بین شهری در ایام تعطیلات عید فطر پیش رو اظهار کرد: از ساعت 14 امروز تا ساعت 12 ظهر روز شنبه (25 اردیبهشت) محدودیت در تردد های بین استانی و تمام شهر هایی که دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد هستند، اعمال می شود.

رییس پلیس راهور افزود: بر اساس گزارشات واصله میزان تردد رو به کاهش است و هموطنان به توصیه های مسئولان مبنی بر پرهیز از سفر توجه کرده اند.

وی تصریح کرد: به همکاران ابلاغ کردیم که به طور جد کنترل صورت گیرد و تذکر لسانی انجام شود، در همین رابطه از ابتدای آغاز طرح تا به امروز بیش از چهار میلیون تذکر ارائه شده که هموطنان به این تذکرات تمکین کرده و به سفر نرفتند البته در صورتیکه فردی اصرار به ادامه سفر داشته باشد، اعمال قانون می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد سفر های غیرمجاز در ایام عیدفطر با 464 دوربین جاده ای

رصد سفر های غیرمجاز در ایام عیدفطر با 464 دوربین جاده ای