مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-11سياسي

نقش مردم در بحران ها به ویژه در بحران های حوزه سلامت تاثیرگذار است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر اثرات درازمدت شیوع ویروس کرونا گفت: نقش مردم در بحران ها به ویژه در بحران های حوزه سلامت یکی از محوری ترین موضوعاتی است که مورد توجه قرار گرفته است و این موضوع در قالب مقالات مختلف توسط دانشمندان و متفکران .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، به همت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زنجان سومین همایش تخصصی و دومین همایش بین المللی سمن ها و خیریه ها (آیین محبت) به صورت مجازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مرکز همایش های بین المللی روزبه دانشگاه، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد.

  همکاری و همدلی سمن ها و خیریه ها در مدیریت بیماری کرونا، حایز اهمیت است    پرویز قزلباش در این همایش اظهار کرد: ارائه تجربیات و مقالات در دومین همایش بین المللی آیین محبت برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات و مشارکت های مردمی در استان زنجان، قابل توجه است و در این راستا، اگر نبود همکاری سمن ها و خیریه ها، قطعاً مدیریت کنترل این بیماری در استان زنجان با چالش های بسیار جدی روبه رو می شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان افزود: امروز اتفاق بسیار بزرگی در حوزه اجتماعی کشور و دانشگاه علوم پزشکی زنجان می افتد و دانشگاه علوم پزشکی زنجان و حوزه اجتماعی دانشگاه با تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مردم در بحران ها به ویژه در بحران های حوزه سلامت تاثیرگذار است

نقش مردم در بحران ها به ویژه در بحران های حوزه سلامت تاثیرگذار است