مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-11سياسي

با نامزد شدن آیت الله رییسی وحدت بیشتری بین نیروهای انقلابی شکل می گیرد


حجت الاسلام احمد سالک امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: آن چیزی که بسیار اهمیت دارد دعوت به حضور حداکثری مردم در مقابل فضای بیگانگان است که تلاش می کنند جامعه را از یکدیگر جدا کنند، بنابراین رسانه ها باید روی این موضوع تمرکز و کار کنند.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ادامه داد: همچنین نباید به شایعاتی که بیگانگان علیه نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی و.

پراکنده می کنند، توجه کرد، رسانه ها اگر با صداقت با مردم حرف بزنند و واقعیات را به مردم بگویند بسیاری از مردم ما که بابصیرت هستند دیگر به سراغ رسانه بیگانه نخواهند رفت.

وی تصریح کرد: در ارتباط با کاندیداها هنوز اطلاع نداریم که آیت الله رییسی نام نویسی می کنند یا خیر بنابراین باید قضاوت این اقدام را به بعد از پایان نام نویسی موکول کنیم.

ایجاد وحدت در نیروهای انقلابی در صورت نامزد شدن آیت الله رییسی سالک اضافه کرد: می شود روی گمانه ها صحبت کرد، اگر آیت الله رییسی به میدان انتخابات آیند بدون شک وحدت خوبی در نیروهای انقلابی کشور شکل خواهد گرفت و امیدی را ایجاد خواهد کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگرچه ممکن است روز نام نویسی ایشان یک سونامی رسانه ای علیه این حرکت ایجاد شود، بنابراین باید مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نامزد شدن آیت الله رییسی وحدت بیشتری بین نیروهای انقلابی شکل می گیرد

با نامزد شدن آیت الله رییسی وحدت بیشتری بین نیروهای انقلابی شکل می گیرد