مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-11سياسي

36 هزار سبد معیشتی میان نیازمندان ایلامی توزیع شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: بیش از 36 هزار سبد غذایی و معیشتی به ارزش 300 تا 500 هزار تومان به نیازمندان ایلامی توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، قنبر موسی نژاد در آیین توزیع 3 هزار سبد غذایی در بین نیازمندان و مددجویان منطقه 2 شهرستان ایلام که با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) و تعدادی دیگر از مدیران کل استان برگزار شد، بیان کرد: توزیع این تعداد سبد غذایی به نیابت از سه هزار شهید استان که امسال کنگره گرامیداشت آنها برگزار می شود، انجام گرفته است.

وی با عنوان اینکه کنگره سه هزار شهید استان بزرگترین رویداد فرهنگی استان است، گفت: در این کنگره که ارائه 43 نوع خدمت به مردم در کنار آن تعریف شده است، کمیته امداد مسوولیت کمیته محرومیت زدایی کنگره را برعهده دارد.

   مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان از جمله دیگر برنامه های این نهاد در کمک به نیازمندان بوده است، افزود: در این مدت نیز تاکنون 120 هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه در برنامه های این نهاد و در راستای خدمت به نیازمندان سپاه استان حضور فعالی دارد، گفت: در ماه رمضان نیز در قالب برنامه اطعام مهدوی و ایران همدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 هزار سبد معیشتی میان نیازمندان ایلامی توزیع شد

36 هزار سبد معیشتی میان نیازمندان ایلامی توزیع شد