مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-11سياسي

فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراگیر شود


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر مسئله محور بودن فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید و تصریح کرد: باید این فریضه در بین آحاد مردم فراگیر شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر مسئله محور بودن فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید و تصریح کرد: باید این فریضه در بین آحاد مردم فراگیر شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام 21 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور در حال خودیابی است، فعال بودن این ستاد همواره یکی از دغدغه های فعالان در این حوزه در سطح کلان بود، زیرا عموما حرکات در این حوزه از سطح کلان آغاز و به استان ها سرایت می کند.

وی با بیان اینکه نقش آمریت در امر به معروف و نهی از منکر به معنای واقعی ایفا نمی شود، افزود: به نظر می رسد اخیرا حرکاتی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در کشور آغاز شده است که این حرکات موجب بیداری در سطح جامعه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اختیارات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در کشور افزایش پیدا کرده و جایگاه این ستاد نیز در حال تثبیت است، یادآور شد: بر اساس قانون ستاد امر به معروف این مجموعه موظف خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراگیر شود

فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراگیر شود