مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-11بين الملل

واکنش شدیداللحن سائرون به مداخله جویی لندن در امور عراق


ائتلاف سائرون به اظهارات مداخله جویانه سفیر انگلیس در عراق مبنی بر اینکه شرایط کنونی برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی عراق مناسب نیست، - واکنش تندی نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، ائتلاف سائرون به اظهارات مداخله جویانه استفان هیکی سفیر انگلیس در عراق مبنی بر اینکه شرایط کنونی برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی عراق مناسب نیست، واکنش تندی نشان داد.

ائتلاف سائرون عراق در بیانیه ای اعلام کرد: ما مخالفت شدید خود را با اظهارات نابجای سفیر انگلیس در بغداد و دخالت آن در امور داخلی عراق را اعلام می کنیم و هرگز این موضع گیری قابل قبول نیست.

در این بیانیه آمده است: موضوع انتخابات و مسائل مربوط به آن به دولت عراق وکمیساریای عالی انتخابات مربوط می شود که بارها آمادگی برای برگزاری انتخابات پارلمانی در دهم اکتبر آینده را اعلام کرده است.

سائرون تاکید کرد: از همه دیپلمات هایی که در عراق حضور دارند می خواهیم که حاکمیت عراق را محترم بشمارند و در امور داخلی عراق دخالت نکنند و به عرف دیپلماسی پایبند باشند.

این در حالی است که کتائب حزب الله عراق امروز سه شنبه بیانیه ای را در رابطه با حوادث اخیر در برابر سرکنسولگری ایران در کربلای معلی، منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شدیداللحن سائرون به مداخله جویی لندن در امور عراق

واکنش شدیداللحن سائرون به مداخله جویی لندن در امور عراق