مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-11بين الملل

اتحادیه عرب: حملات اسراییل نمایشی رقت انگیز به بهای خون کودکان فلسطینی است


دبیرکل اتحادیه عرب هم بالاخره به خشونتهای رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و از حملات وحشیانه این رژیم به منازل مسکونی در غزه که به کشته شدن کودکان منجر شده است شدیدا انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد ابوالغیظ دبیر کل اتحادیه عرب در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیها که تا کنون منجر به کشته شدن 24 نفر از جمله 9 کودک شده است از تشدید خطرناک تنشها در بیت المقدس و حملات غیرمسئولانه هوایی این رژیم شدیدا انتقاد کرد.

براساس گزارش نشنال اینترست، وزرای خارجه کشورهای عرب منطقه قرار است امروز سه شنبه در ارتباط با حوادث قدس و حملات رژیم صهیونیستی به غزه نشست اضطراری برگزار کنند.

ابولغیط با اشاره به این حملات گفته، این حملات غیرمسئولانه ناشی از تمایل به انتقام جویی از محاسبات داخلی سیاسی اشتباه در اسراییل نشات گرفته است و نمایشی رقت انگیز از استفاده از زور به بهای خون کودکان است.

جامعه بین المللی باید فورا برای توقف این حملات رژیم صهیونیستی در بیت المقدس، غزه و دیگر اراضی اشغالی اقدام کند.

  مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، از شروع ماه مبارک رمضان تا به امروز، شاهد حملات شدید نظامیان صهیونیست در راستای نقشه های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه عرب: حملات اسراییل نمایشی رقت انگیز به بهای خون کودکان فلسطینی است

اتحادیه عرب: حملات اسراییل نمایشی رقت انگیز به بهای خون کودکان فلسطینی است