مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-11اقتصادي

590 میلیون تومان جمع آوری زکات فطره در پلدختر پیش بینی می شود


پیش بینی می شود امسال 590 میلیون تومان زکات فطره توسط پایگاه های این نهاد در این شهرستان جمع آوری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، نبی الله ناظری ظهر امروز در جلسه هماهنگی شورای زکات این شهرستان اظهار کرد: 52 هزار نفر جمعیت به عنوان ظرفیت پرداخت زکات فطره در شهرستان اعلام شده که پیش بینی می شود حداقل 75 درصد پرداخت کنند.

وی بر همت همه اعضای جمع آوری زکات فطره در پلدختر تاکید کرد و افزود: جمع آوری زکات فطره کار بسیار سنگینی است و همت همه اعضا از جمله شورای زکات اداره بهزیستی و موسسات خیریه شهرستان را می طلبد.

رییس کمیته امداد پلدختر بر ترویج فرهنگ زکات توسط مبلغان دینی تاکید کرد و گفت: برای جمع آوری زکات فطره به طور حتم تنها ادارات و موسسه هایی می توانند به این کار اقدام کنند که مجوز داشته باشند که نهاد کمیته امداد مراکز وابسته و موسسه آبشار عاطفه ها از آن جمله هستند.

وی افزود :در رابطه با جلوگیری و ممانعت از فعالیت افراد بدون مجوز در زمینه جمع آوری زکات فطره نیاز به همکاری نیروی انتظامی شهرستان می باشد.

ناظری یادآور شد: جمع آوری زکات در شهرستان همکاری کلیه متولیان امر اداره های تبلیغات اسلامی و ارشاد ، کانون مساجد، پایگاه ها، حسینیه ها، میعادگاه های نماز، بهزیستی و کمیته امداد را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

590 میلیون تومان جمع آوری زکات فطره در پلدختر پیش بینی می شود

590 میلیون تومان جمع آوری زکات فطره در پلدختر پیش بینی می شود