مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-11اقتصادي

مجوز فعالیت 30 طرح تولیدی جدید در خراسان رضوی صادر شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: 30 طرح تولیدی جدید در استان با رأی اعضای کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک استان، فاقد آلایندگی شناخته شد و مجوز فعالیت گرفت.

- ، سید کمال الدین میرجعفریان در نشست کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک اظهار کرد: از 62 درخواست برای دریافت مجوز از کمیسیون ماده 11 به منظور اجرای طرح های تولیدی که در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت 14 درخواست مربوط به استخراج رمز ارز بود که مقرر شد پس از اینکه همه استعلام ها از دستگاه های اجرایی مختلف گرفته شد، طرح ها به کمیسیون ماده 11 ارسال شود تا فقط از نظر زیست محیطی و آلایندگی مورد بررسی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: هشت درخواست ارائه شده در نشست امروز کمیسیون ماده 11 نیز مربوط به استقرار واحد تولیدی در شهرک های صنعتی محور غرب مشهد بود که بررسی این موضوع نیازمند نشست دیگری است تا رأی قطعی مبنی بر تعیین تکلیف درخواست ها برای استقرار واحد تولیدی در این محور صادر شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: کمیته فنی کمیسیون ماده 11 با عضویت نمایندگان دستگاه های اجرایی مختلف تشکیل می شود تا نقش مشاوره ای در حوزه درخواست های مختلف ارائه شده در این کمیسیون داشته باشد به این معنا که درخواست ها در ابتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز فعالیت 30 طرح تولیدی جدید در خراسان رضوی صادر شد

مجوز فعالیت 30 طرح تولیدی جدید در خراسان رضوی صادر شد