مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-11حوادث

دستگیری باند 6 نفره سرقت منزل در ایلام


فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری باند 6 نفره سرقت منزل و کشف 200 گرم طلاجات سرقتی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

- ، سردار دلاور القاصی مهر ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل آپارتمانی در سطح شهرستان ایلام، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به دست آوردن سرنخ هایی در محل سرقت ها و شناسایی یک باند 6 نفر سرقت غیر بومی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: کارآگاهان پلیس با ردزنی این سارقان محل اختفای آنها را در یکی از استان های همجوار کشف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از کسب حکم قضایی و در یک عملیات موفق و جامع، متهمان را در خارج از استان دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آنان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله 200 گرم طلاجات، 6 دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه سلاح گرم و.

که همه سرقتی بودند کشف کردند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه سه دستگاه خودروی سواری که متهمان با استفاده از آنها اعمال مجرمانه خود را انجام می دادند توقیف شده اند، بیان داشت: در تحقیقات اولیه پلیسی، متهمان به چندین فقره سرقت از منازل آپارتمانی با شگرد توپی زنی و تخریب درب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند 6 نفره سرقت منزل در ایلام

دستگیری باند 6 نفره سرقت منزل در ایلام