مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-11اقتصادي

مراکز گردشگری و تفریحی همدان فعال هستند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در رابطه با ممنوعیت سفر و ورود مسافر درباره وضعیت فعالیت مراکز گردشگری استان گفت: - ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در رابطه با ممنوعیت سفر و ورود مسافر درباره وضعیت فعالیت مراکز گردشگری استان گفت: تاکنون هیچ گونه ابلاغیه ای مبنی بر عدم فعالیت مراکز گردشگری و تفریحی به میراث فرهنگی اعلام نشده است.

علی خاکسار در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: مراکز تفریحی و گردشگری از جمله بناهای تاریخی و موزه ها در ایام پیش رو مجاز به فعالیت هستند و ممنوعیتی برای فعالیتشان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در تعطیلات عید فطر ممنوعیت ورود مسافر به همدان اعمال خواهد شد، اظهار کرد: اماکن گردشگری و تفریحی مانند قبل با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فعال هستند.

خاکسار تأکید کرد: همانند گذشته میراث فرهنگی تابع ستاد استانی مقابله با کرونا است و اگر ابلاغیه جدیدی مبنی بر عدم فعالیت مراکز گردشگری اعلام شود متعاقباً اعلام و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: مراکز اقامتی مانند هتل ها، سوییت ها و هتل آپارتمان ها نیز مانند قبل فعال هستند و از این قاعده مستثنی نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز گردشگری و تفریحی همدان فعال هستند

مراکز گردشگری و تفریحی همدان فعال هستند