مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-11پزشكي

جان بابایی: طبق برنامه ریزی ها تزریق را انجام دهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاسم جان بابایی، در حاشیه شانزدهمین اجلاس مجازی روسای دانشگاه های علوم پزشکی، درباره عوارض واکسن کرونا، - معاون درمان وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت عوارض واکسن کرونا، گفت: به طور مرتب عوارض همه کسانی که واکسن دریافت می کنند، در سامانه وزارت بهداشت ثبت می شود و مواردی که تا کنون ثبت شده عوارض متعارف یک واکسن مانند درد محل تزریق، تب خفیف، درد های استخوانی و همان علائمی است که ممکن است بعد از تزریق هر واکسن ویروسی اتفاق افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاسم جان بابایی، در حاشیه شانزدهمین اجلاس مجازی روسای دانشگاه های علوم پزشکی، درباره عوارض واکسن کرونا، گفت: در زمینه عوارض واکسن، خوشبختانه ما عارضه جدی و نگران کننده نداریم.

سامانه ای در وزارت بهداشت داریم که به طور مرتب عوارض همه کسانی را که واکسن دریافت می کنند، در آن ثبت می شود.

بر این اساس تاکنون عوارضی که داشتیم عوارض متعارف یک واکسن است مانند درد محل تزریق، تب خفیف، درد های استخوانی و همان علائمی که ممکن است بعد از تزریق هر واکسن ویروسی اتفاق بیفتد.

وی افزود: مواردی که درباره فوتی ناشی از تزریق واکسن گزارش شده، هم در دانشگاه ها کمیته علمی داریم هم در وزارت بهداشت که تمام پرونده های این بیماران بررسی می شود و بعد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان بابایی: طبق برنامه ریزی ها تزریق را انجام دهید

جان بابایی: طبق برنامه ریزی ها تزریق را انجام دهید