مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-11سياسي

انتقادات نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس از سیاست گذاری در حوزه امنیت غذایی


نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در کشور با کشاورزانی مواجه هستیم که به دلیل عدم تامین هزینه های کاشت خود، عطای برداشت محصول را به لقایش بخشیده و با دلی مجروح و با چشمی اشکبار مزرعه خویش را به چرای دام اختصاص می دهند.

- نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در کشور با کشاورزانی مواجه هستیم که به دلیل عدم تامین هزینه های کاشت خود، عطای برداشت محصول را به لقایش بخشیده و با دلی مجروح و با چشمی اشکبار مزرعه خویش را به چرای دام اختصاص می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد عسگری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، ضمن تشکر تلاش های کادر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور اظهار کرد: هر چند که پرداختن به برجام برای مردم ملال آور شده است اما با توجه به مذاکرات جدید و تیم مذاکره کننده باید اذعان کنم هیچ امضا و تعهدی با طرف های غربی تضمین ندارد.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با استناد به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ایشان قبل از مذاکرات جدید فرمودند که آمریکا به دنبال خواسته خود است نه مذاکره.

تیم مذاکره کننده باید این اظهارات را نصب العین قرار دهد و با تمسک به مکتب شهید سلیمانی و راهبردهای ایشان طرف های غربی را وادار به اجرای تعهدات خود نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس از سیاست گذاری در حوزه امنیت غذایی

انتقادات نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس از سیاست گذاری در حوزه امنیت غذایی