مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-11سياسي

فلسطین با راهبری نیروی قدس آزاد خواهد شد


نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای آورده اند: محور مقاومت با راهبری نیروی قدس و با استعانت از روح شهدای مقاومت، سرزمین فلسطین را از چنگال آن رژیم منحوس آزاد خواهد کرد.

- ، سیدمحسن دهنوی در نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، بیاینه بیش از 215 نفر از نمایندگان مجلس در محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: محور مقاومت با راهبری نیروی قدس و با استعانت از روح شهدای مقاومت به ویژه بزرگ میدان دار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی سرزمین فلسطین را از چنگال آن رژیم منحوس آزاد خواهد کرد.

قدس به دست نیروی قدس آزاد می شود.

ادعای مضموم صهیونیست ها در بنای هیکل سلیمان و و در بیت المقدس باطل گردیده و به جای آن تمثال حاج قاسم سلیمانی بر دروازه های مسجد الاقصی برافراشته خواهد شد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است: سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و همزمان با روز جهانی قدس رژیم نیمه جان صهیونیستی که نفس های آخر را می زند با تعرض به مسجد الاقصی، نقض حقوق بشر در سرزمین های اشغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین با راهبری نیروی قدس آزاد خواهد شد

فلسطین با راهبری نیروی قدس آزاد خواهد شد