مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-11سياسي

نظری: بازگشت به شعارهای اصیل انقلاب و نقش محوری مردم در حکمرانی ضرورت دارد


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: بازگشت به شعارهای اصیل انقلاب و نقش محوری مردم در امور حکمرانی و نگاه به ارزش های دینی، ضرورتی مهم و اجتناب ناپذیر برای برنامه ریزی های آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، سید غنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز سه شنبه (21 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: انقلاب اسلامی ایران، منادی گفتمان جدید در سطح جهانی بود که با شعارها و اهداف والای انسانی توام شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این حرکت عظیم با محوریت رهبری الهی و حضور حداکثری مردم به ثمر رسید؛ اینک با انبوهی از تجربه های تلخ و شیرین گذشته، به گام دوم انقلاب رسیدیم.

وی ادامه داد: با کمال تاسف باید گفت که در موضوع عدالت اجتماعی کارنامه خوبی کسب نکرده ایم؛ خروج برخی دولت ها از ریل اصلی انقلاب و بی توجهی به مردم به خصوص قشر آسیب پذیر جامعه، نارضایتی و گله مندی های بزرگی را در میان آحاد ملت ایجاد کرده است.

این نماینده مردم در مجلس افزود: بازگشت به شعارهای اصیل انقلاب و نقش محوری مردم در امور حکمرانی و نگاه به ارزش های دینی، ضرورتی مهم و اجتناب ناپذیر برای برنامه ریزی های آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: بازگشت به شعارهای اصیل انقلاب و نقش محوری مردم در حکمرانی ضرورت دارد

نظری: بازگشت به شعارهای اصیل انقلاب و نقش محوری مردم در حکمرانی ضرورت دارد