مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-11سياسي

مواضع محکم و قاطع کمیسیون امنیت ملی در جلسه با ظریف


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فضای جلسه به قدری سنگین بود و موضع نمایندگان در آن جلسه قاطع و با صلابت بود که بعضی به ما می گفتند که ما نگران سکته آقای وزیر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان در تذکری با استناد به ماده 75 آیین نامه داخلی مجلس و در پاسخ به اظهارات نماینده شازند در مجلس گفت: فریاد و تخریب کار ساده ای است ولی صحبت بر اساس مستند شرعی و قانونی بحث دیگری است.

وی افزود: روز یکشنبه و در حضور وزیر امور خارجه تحقیق و تفحص در کمیسیون بررسی شد و در مورد آن تصمیم گیری صورت گرفت و رأی مثبت اعضای کمیسیون همراه شد اما در مورد استیضاح تشخیص با هیأت رییسه مجلس است اما نمی توانیم بگوییم آقای ظریف به مجلس نیاید، این پاک کردن صورت مسئله است پس چگونه ما باید از ایشان توضیح بخواهیم.

نماینده مردم قم ادامه داد: ابزار برخورد و مواخذه همین است که ما ایشان را در کمیسیون بخواهیم و نظارت اعمال کنیم لذا کمیسیون کاملاً به وظیفه خود عمل کرد و علاوه بر اعضای کمیسیون تعداد دیگری از نمایندگان نیز در جلسه حاضر بودند و تعدادی از اعضای هیأت رییسه و روسای کمیسیون ها نیز در جلسه شرکت داشتند و حرف های خود را مطرح کردند ضمن آن که احترام طرفین نیز حفظ شد و ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع محکم و قاطع کمیسیون امنیت ملی در جلسه با ظریف

مواضع محکم و قاطع کمیسیون امنیت ملی در جلسه با ظریف