مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-11سياسي

بشیری: ستاد مبارزه با کرونا به رعایت پروتکل ها در برگزاری امتحانات توجه کند


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری امتحانات در مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا درخصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری امتحانات اهتمام لازم را داشته باشد.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری امتحانات در مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا درخصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری امتحانات اهتمام لازم را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تاکید بر لزوم توجه به معیشت کارگران و رتبه بندی معلمان گفت: به برکت انقلاب اسلامی و فداکاری ملت قهرمان همه امور کشور با رای و نظر مردم انجام می شود، این روزها هم در آستانه برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم، ضرورت دارد اولا شاهد مشارکت حداکثری باشیم و ثانیا در انتخابمان فرد اصلح را مورد توجه قرار بدهیم و در این زمینه تلاش کنیم.

وی افزود: یقینا همه می دانیم نتیجه هرآنچه انتخاب کنیم به خودمان باز می گردد، ان شاءالله با شایسته گزینی شاهد انتخاب دولت و شوراهای اسلامی شهر و روستای کارآمد و انقلابی باشیم تا این مهم موجب رونق در همه امور به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشیری: ستاد مبارزه با کرونا به رعایت پروتکل ها در برگزاری امتحانات توجه کند

بشیری: ستاد مبارزه با کرونا به رعایت پروتکل ها در برگزاری امتحانات توجه کند