مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-11اقتصادي

مصرف کنندگان خاموش برق افزایش یافته است


معاون خدمات مشترکین توزیع برق شیراز گفت: امروزه با توجه به رشد روز افزون فناوریهای جدید و تغییر سبک زندگی، با افزایش قابل ملاحظه مصرف برق و تعداد مصرف کنندگان خاموش! مواجه هستیم.

- ایسنا/فارس معاون خدمات مشترکین توزیع برق شیراز گفت: امروزه با توجه به رشد روز افزون فناوریهای جدید و تغییر سبک زندگی، با افزایش قابل ملاحظه مصرف برق و تعداد مصرف کنندگان خاموش! مواجه هستیم.

حسین صالحی با بیان اینکه گره خوردن تمام جنبه های زندگی و وابستگی زیاد به انرژی الکتریکی منجر به تغییرات شگرفی در عادات و شیوه های استفاده ما شده است، گفت: برای مثال در گذشته کودکان در اوقات فراغت بازی های فیزیکی و حرکتی انجام می دادند، اما امروزه صنعتی به نام صنعت فراغت و بر مبنای استفاده از بازی ها و فیلم ها و فناوری اطلاعاتی وارتباطی شکل گرفته است.

وی افزود: یکی از مصادیق تغییر در ذائقه استفاده مردم، استفاده زیاد از رایانه نسبت به گذشته است، به طوریکه صرفا به دلیل افزایش قابل ملاحظه ساعات استفاده از رایانه در روز هم اکنون رایانه ها به عنوان یکی از پر مصرف ترین وسایل برقی به شمار می روند.

صالحی با ذکر اینکه وسایل برقی را هنگامی که با آنها کار نداریم خاموش کنیم تا برق مصرف نکنند گفت بعضی از وسایل برقی حتی وقتی خاموش هستند برق مصرف می کنند البته اگر دو شاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف کنندگان خاموش برق افزایش یافته است

مصرف کنندگان خاموش برق افزایش یافته است