مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-11سياسي

فراهم بودن پرداخت الکترونیکی فطریه در گیلان


دبیر شورای زکات استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه مردم به پرداخت فطریه به شکل الکترونیکی گفت: با توجه به شرایط کرونایی امکان پرداخت الکترونیکی فطریه در گیلان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمهیدات جمع آوری فطریه در گیلان با توجه به شرایط کرونایی اندیشیده شده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کشور ناشی از همه گیری بیماری کرونا، کمیته امداد استان با فراهم کردن زیرساخت های الکترونیکی، آماده جمع آوری فطریه هم استانی های عزیز می باشد.

وی مسؤول دبیرخانه شورای زکات را کمیته امداد معرفی کرد و افزود: صندوق های جمع آوری فطریه باید مجوز شورای زکات را داشته باشند و شهروندان توجه کنند به پایگاه های دارای مجوز شورای زکات استان، فطریه خود را واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اعلام پایگاه های دارای مجوز شورای زکات استان گفت: این پایگاه ها شامل پایگاه های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بهزیستی، مؤسسات خیریه، مساجد، مصلی ها و شوراهای زکات روستا است که در ایام عید سعید فطر، نسبت به جمع آوری زکات فطریه مردم گیلان اقدام می کنند.

اهرابی با هشدار به مردم در خصوص سوءاستفاده عده ای در ایام عید فطر بیان کرد: نیروی انتظامی با افراد و یا مراکزی که بدون مجوز از سوی شورای زکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم بودن پرداخت الکترونیکی فطریه در گیلان

فراهم بودن پرداخت الکترونیکی فطریه در گیلان