مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-11سياسي

جزییات سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک آموزشی


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک (اولترالایت) در اطراف فرودگاه اراک خبر داد و گفت: متاسفانه در این سانحه دو نفر (خلبان و دانشجو) جان خود را از دست دادند.

- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک (اولترالایت) در اطراف فرودگاه اراک خبر داد و گفت: متاسفانه در این سانحه دو نفر (خلبان و دانشجو) جان خود را از دست دادند.

محمد حسن ذیبخش در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت 10:06 دقیقه امروز یک فروند هواپیمای فوق سبک آموزشی با رجیستر EP-1121 متعلق به شرکت ساتراپ که در حال انجام پرواز آموزشی با هدایت خلبان اصغر نمازیان و دانشجو حمید مرادی در فضای فرودگاه اراک بود، در هنگام تیک آف و یک دقیقه پس از پرواز از این فرودگاه دچار سانحه شد و متاسفانه هر دو سرنشین جان باختند.

وی با اشاره به اینکه هواپیمای فوق سبک از نوع فانتوم 1129 بود، افزود: خلبان این پرواز متولد سال 1329 و 71 ساله و دانشجو متولد سال 1365 و 35 ساله بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه آموزشگاه پروازی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری مجوز داشته است، ادامه داد: مسئولیت پرواز این هواپیما و تایید آن با فرودگاه اراک بوده و در حال حاضر سازمان هواپیمایی کشوری مسئولیت بررسی سانحه را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک آموزشی

جزییات سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک آموزشی