مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-11اقتصادي

13 کیلومتر از لاین غربی اتوبان قم - تهران بسازی شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم گفت: پروژه بهسازی 13 کیلومتر از آزادراه قم – تهران ( لاین غربی) اجرا شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/قم معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم گفت: پروژه بهسازی 13 کیلومتر از آزادراه قم – تهران ( لاین غربی) اجرا شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اکبر نوروزپور امروز در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با توجه به نقش کریدوری آزادراه قم- تهران در اتصال 17 استان جنوبی و غربی به مرکز کشور و همچنین ترافیک چشمگیر محور که در ایام مناسبتی سال آن را به سومین محور ترافیکی کشور(از نظر حجم خودرو عبوری) تبدیل می کند، اجرای طرح های عمران جاده ای در این آزادراه، در اولویت اقدامات اداره کل متبوع قرار دارد.

وی با بیان این که این طرح به منظور ارتقاء سطح سرویس و تسهیل ترافیک جاده ای استان اجرا شد، اضافه کرد: طول مسیر پروژه بهسازی آزادراه قم- تهران 13 کیلومتر و عرض آن 14 متر می باشد که در 2 باند حرکتی لاین غربی اجرا شد.

وی اعتبار تخصیصی پروژه بهسازی آزادراه قم- تهران در این قطعه را بیش از 70 میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: هزینه مورد نیاز برای اجرای این طرح از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 کیلومتر از لاین غربی اتوبان قم - تهران بسازی شد

13 کیلومتر از لاین غربی اتوبان قم - تهران بسازی شد