مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-11اقتصادي

رییس پلیس راه یزد: تمام مجوزهای صادر شده برای سفر لغو می ­شود


رییس پلیس راه استان یزد با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد برای پایان هفته و تعطیلات عیدفطر در مبادی ورودی استان، گفت: تمام مجوزهای صادر شده برای سفر لغو است و نمی ­توان با استناد به این مجوزها به سفر رفت.

- سرهنگ سیدعلی آسیایی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد در تعطیلات عیدفطر، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر جلوگیری از شیوع این ویروس و به منظور ممانعت از افزایش تردد و شرایط انتقال بیشتر ویروس کرونا تردد تا روز شنبه ممنوع است.

وی با بیان این که محدودیت­های ورود از ساعت 12 ظهر امروز (سه شنبه) به استان ممنوع است، افزود: تا ظهر روز شنبه 25 اردیبهشت از ورود خودرو با پلاک های غیربومی جلوگیری می­ شود.

رییس پلیس راه یزد تأکید کرد: تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی توسط پلیس راه و دوربین های ثبت تخلف در مبادی ورودی به استان، کنترل و رصد می شود.

وی با اشاره به این که رانندگانی که این موضوع توجه نکرده و در شهرهای قرمز تردد کنند، یک میلیون تومان جریمه خواهند شد، اضافه کرد: خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد داشته باشند نیز 500 هزار تومان جریمه می شوند.

سرهنگ آسیایی با اشاره به لغو همه مجوزهای صادر شده برای سفر افزود: تنها مجوزهای درمانی آن هم در صورت اضطرار صادر خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه یزد: تمام مجوزهای صادر شده برای سفر لغو می ­شود

رییس پلیس راه یزد: تمام مجوزهای صادر شده برای سفر لغو می ­شود