مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-11حوادث

کشف 316 کیلو تریاک در عملیات تعقیب و گریز پلیس دلیجان


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 316 کیلو گرم تریاک در عملیات تعقیب و گریز پلیس و دستگیری 3 قاچاقچی عمده مواد مخدر در شهرستان دلیجان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 316 کیلو گرم تریاک در عملیات تعقیب و گریز پلیس و دستگیری 3 قاچاقچی عمده مواد مخدر در شهرستان "دلیجان" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در بیان جزییات این خبر اظهار کرد: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان ، در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از سوی 3 قاچاقچی عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی اظهار کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس، افراد مورد نظر شناسایی شدند و مشخص شد که با 2 دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی به مرکز کشور هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس، مأموران انتظامی سرانجام موفق شدند با انجام عملیات تعقیب و گریز، هر 2 خودروی قاچاقچیان را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و توقیف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 316 کیلو تریاک در عملیات تعقیب و گریز پلیس دلیجان

کشف 316 کیلو تریاک در عملیات تعقیب و گریز پلیس دلیجان