مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-11اقتصادي

9500میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان سمنان پرداخت می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تخصیص 9هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات طرح تام برای تامین مالی صنایع سمنان با هدف ارتقای تولید و اشتغال در استان خبر داد.

- ، علی تشنه دل ظهر سه شنبه در نشست رفع موانع تولید به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه طرح تام برای تأمین مالی واحدها و پروژه های دارای اولویت بخش صنعت و معدن استان وارد مرحله اجرا شده است، بیان کرد: 9 هزار و 500 میلیارد ریال برای این منظور اختصاص یافت.

وی افزود: این طرح در راستای انعقاد تفاهم نامه سه جانبه همکاری بین معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک صنعت و معدن و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) به اجرا در آمده و فعالان عرصه صنعت، معدن و تجارت استان می توانند به منظور استفاده از طرح تام به سامانه https://www.

behinyab.

ir مراجعه کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: این تسهیلات برای تأمین مالی واحدها و طرح های دارای اولویت بخش صنعت، معدن و تجارت و برای مواردی همچون فعال کردن ظرفیت های خالی محصولات صنعتی منتخب و اجرای هرچه بیشتر نهضت ساخت داخل در استان پرداخت می شود.

تشنه دل یادآور شد: فعال سازی واحدهای راکد، تکمیل طرح های نیمه تمام، پیشران و گلوگاهی، توسعه صادرات غیر نفتی، احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9500میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان سمنان پرداخت می شود

9500میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان سمنان پرداخت می شود