مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-11اجتماعي

برپایی پویش صرفه جویی در انرژی، نجات زندگی در فارس


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: طی توافق با آموزش و پرورش استان فارس، پویشی با عنوان صرفه جویی انرژی؛ نجات زندگی در این استان فارس برگزار خواهد شد.

- برپایی پویش "صرفه جویی در انرژی، نجات زندگی" در فارس ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: طی توافق با آموزش و پرورش استان فارس، پویشی با عنوان "صرفه جویی انرژی؛ نجات زندگی" در این استان فارس برگزار خواهد شد.

سید باقر احمدی سه شنبه 21 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی فرهنگ سازی در جامعه، تاثیر بسزایی در آینده کشور دارد از همین رو طی توافقی با اداره کل آموزش و پرورش استان فارس به منظور جلب مشارکت دانش آموزان به عنوان گروه هدف، پویشی با عنوان صرفه جویی در انرژی، نجات زندگی راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه، برای ایجاد تغییر در رفتارها و سبک زندگی، نیازمند انجام برنامه های ارتقاء آگاهی در گروه کودک و نوجوان هستیم، گفت: ایجاد آگاهی در گروه های مختلف دانش آموزی (پیش دبستانی تا پایان متوسطه دوم)، علاوه بر تاثیر فردی، بر ارتقاء آگاهی های اعضای خانواده و گروه همسالان اثرگذار است و به همین دلیل اقدامی فراگیر و عمیق محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی پویش صرفه جویی در انرژی، نجات زندگی در فارس

برپایی پویش صرفه جویی در انرژی، نجات زندگی در فارس