مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-11سياسي

اجازه نمی دهیم کلاه دیگری مثل «برجام» سر ملت برود


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما تا آخر پای منافع ملت خواهیم ماند و اجازه نمی دهیم کلاه دیگری مانند برجام سر ملت برود.

- ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی و در واکنش به اظهارات محمود احمدی بیغش مبنی بر اینکه ظریف هرگز مجلس را در حد خود نمی بیند و نمایندگان حاضر در کمیسیون امنیت ملی مجلس را در برابر خود می دید، گفت: از آنجایی که نماینده مردم شازند در اظهارات خود به کمیسیون امنیت ملی مجلس کم لطفی کرد، بر خود واجب می دانم از حیثیت کمیسیون دفاع کنم و بگویم فریاد و تخریب کار ساده ای است و اظهارات ما باید مستند باشد.

وی متذکر شد: روز یکشنبه و در حضور ظریف تحقیق و تفحص از مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد اما در مورد استیضاح وزیر امور خارجه تشخیص با هیئت رییسه مجلس است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بر این اساس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس کاملا به وظایف خود عمل کرده و در آن جلسه هم علاوه بر اعضای کمیسیون امنیت ملی، تعداد دیگری از نمایندگان و همچنین برخی از اعضای هیئت رییسه مجلس هم حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم کلاه دیگری مثل «برجام» سر ملت برود

اجازه نمی دهیم کلاه دیگری مثل «برجام» سر ملت برود