مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-11حوادث

کلاه برداری به شیوه جمع آوری زکات فطریه


با توجه به فرا رسیدن شهروندان مراقب کلاه برداری به جمع آوری زکات فطریه باشند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: با توجه به فرا رسیدن شهروندان مراقب کلاه برداری به جمع آوری زکات فطریه باشند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با کلاه برداری به شیوه جمع آوری زکات فطریه، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر، مجرمان سایبری با ترفندهای مختلف و با سوءاستفاده از عواطف و احساسات مردمی با عناوین جعلی و وابسته به مؤسسات خیریه ، به دنبال کلاه برداری از هم وطنان هستند.

وی در رابطه با نحوه کلاه برداری، افزود: افراد سودجو برای جمع آوری زکات فطریه و کفاره با درج شماره حساب بانکی و با ارسال پیام و راه اندازی کمپین های مختلف در شبکه های اجتماعی در صدد کلاه برداری از شهروندان هستند.

این مسئول تصریح کرد: هم وطنان برای پرداخت زکات فطریه یا کفاره خود، می توانند از طریق شماره حساب های اعلامی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شورای عالی زکات یا رسانه های ملی و محلی (رادیو، تلویزیون) نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

رییس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه ممکن است کاربران برای پرداخت وجوهات زکات فطریه یا کفاره روزه خود از بستر اینترنت استفاده کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان مراقب باشند هنگام پرداخت وجه، در دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاه برداری به شیوه جمع آوری زکات فطریه

کلاه برداری به شیوه جمع آوری زکات فطریه