مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-11پزشكي

در مورد نارسایی احتقانی قلب و بیماری انسدادی مزمن ریوی چه باید بدانیم؟


بیماری انسدادی مزمن ریوی ممکن است منجر به نارسایی احتقانی قلب شود، اما نارسایی احتقانی قلب نمی تواند مستقیماً باعث بیماری انسدادی مزمن ریوی شود.

- هر دو می توانند وضعیت یکدیگر را بدتر کنند همچنین، اگر تنفس باعث ایجاد فشار بیشتری بر قلب شود، بیماری انسدادی مزمن ریوی می تواند منجر به نارسایی احتقانی قلب شود.

طبق یک مقاله ژورنالی در سال 2018، گفته شده که بیماری انسدادی مزمن ریوی و بیماری های قلبی عروقی اغلب با هم اتفاق می افتند.

نویسندگان خاطرنشان می کنند که شرایط هر کدام می تواند وضعیت دیگری را بدتر کند.

آن ها همچنین می گویند که درمان مناسب بیماری انسدادی مزمن ریوی اغلب می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت قلب و عروق داشته باشد که ممکن است احتمال ابتلای فرد به نارسایی احتقانی قلب یا شکل دیگری از بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.

منابع معتبر دیگری توصیه می کنند که تیم های مراقبت های بهداشتی، موظف اند افرادی را که تشخیص می دهند یکی از این شرایط را دارا هستند، موارد بهداشتی دیگر را باید برای آن ها کنترل کنند.

یک مطالعه در سال 2018 این خطر را نشان می دهد که متخصصان مراقبت های بهداشتی برخی از علائم و نشانه های نارسایی احتقانی قلب را با بیماری انسدادی مزمن ریوی یا بیماری های ریه دیگری اشتباه می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مورد نارسایی احتقانی قلب و بیماری انسدادی مزمن ریوی چه باید بدانیم؟

در مورد نارسایی احتقانی قلب و بیماری انسدادی مزمن ریوی چه باید بدانیم؟