مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-11بين الملل

پرواز فوق العاده به پاریس برای بازگرداندن هموطنان


هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: با توجه به درخواست هموطنان مقیم فرانسه برای برقراری پرواز فوق العاده به این کشور، پرواز فوق العاده به مقصد پاریس در روز 24 اردیبهشت انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد: این پرواز با شماره 733 ساعت 8 صبح از فرودگاه امام خمینی برخاسته و در ساعت 11 و 35 دقیقه (به وقت محلی) وارد فرودگاه شارل دوگل می شود.

پرواز بازگشت این مسیر نیز با شماره 732، ساعت 13 و 5 دقیقه همان روز فرودگاه پاریس را ترک می کند و در ساعت 21 و 20 دقیقه در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین می نشیند.

بر اساس رویه صادر شده مقامات بهداشتی کشور فرانسه، مسافران با شرایط ذیل پذیرش می شوند: دارندگان پاسپورت یا اقامت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ، سوییس و انگلیس دارندگان برگه Laissez-Passer دارندگان ویزای تایپ D فرانسه دارای اعتبار ویزای خانوادگی تایپ C برای پیوستن به خانواده، به همراه داشتن برگه تاییدیه از سفارت الزامی است ویزای دانشجویی تایپ C به همراه داشتن برگه تاییدیه از سفارت الزامی است ویزای پزشکی تایپ C درمان، کلمه COURT SEJ.

CIRC در ویزا درج شده باشد مسافران به صورت ترانزیت بین المللی مسافران با ویزای تایپ C توریستی تا اطلاع ثانوی مجاز به انجام سفر نیستند تمام مسافران بالای 11 سال در پروازهای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز فوق العاده به پاریس برای بازگرداندن هموطنان

پرواز فوق العاده به پاریس برای بازگرداندن هموطنان