مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-11پزشكي

نخبگان و الگوهای موفق علوم پزشکی کشور معرفی می شوند


با امضای تفاهم نامه مشترک بین معاونت های «فرهنگی و دانشجویی» و «آموزش» وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی و فرهنگستان علوم پزشکی، نخبگان و الگوهای موفق علوم پزشکی کشور معرفی می شوند.

- به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، با امضای این تفاهم نامه الگوهای موفق و افراد پیشکسوت و نخبه شامل دانشجویان، پرسنل و پیشکسواتان فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی، ورزشی و موفق و تأثیرگذار دانشگاه های علوم پزشکی کشور از طریق تهیه و پخش مجموعه کلیپ و مستندهای تلویزیونی به عموم مردم کشور معرفی می شوند.

بر اساس مفاد تفاهم نامه پروژه مسیحا دم مقرر شده است تا از زندگی، تجارب و نظرات صاحب نظران علوم پزشکی کشور شامل دانشجویان، پرسنل و پیشکسواتان فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی، ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور مجموعه فیلم ها و مستندهای تلویزیونی ساخته شده و از شبکه های مختلف تلویزیونی کشور پخش شود.

به این ترتیب گوشه ای از دانش و تجربیات چهره های برجسته پزشکی ایران، اساتید و نخبگان جوان در قالب فیلم های مستند و کلیپ های مناسب فضای مجازی که امروزه بیشتر تاثیرگذار است، ثبت و ارائه می شود.

بسیاری از چهره های برجسته پزشکی ایران که در تربیت نسل جدید نقش بسیار مهم و قابل توجهی داشته اند، یک گنجینه غنی و گران بها از دانش و تجربه هستند و انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان و الگوهای موفق علوم پزشکی کشور معرفی می شوند

نخبگان و الگوهای موفق علوم پزشکی کشور معرفی می شوند