مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-11پزشكي

واکسینه شدن 55 درصد از سالمندان بالای 80 سال فارس/دورهمی ممنوع


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تاکنون نزدیک به 55 درصد از سالمندان بالای 80 سال در سطح استان واکسینه شده اند و ادامه این روند باید با سرعت بیشتر انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه با اعلام اینکه تاکنون نزدیک به 55 درصد از سالمندان بالای 80 سال در سطح استان واکسینه شده اند؛ تسریع در پوشش واکسیناسیون افراد باقی مانده را در اولویت کار تیم واکسیناسیون دانشگاه قرار داد.

وی با اشاره به پیشرو بودن فارس در انجام واکسیناسیون علیه کووید 19 در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور، تاکید کرد: با توجه به آسیب پذیر بودن سالمندان در برابر این اپیدمی، باید نسبت به شناسایی و انجام واکسیناسیون افراد باقیمانده گروه بالای 80 سال در کمترین زمان اقدام شود تا هنگام شروع واکسیناسیون گروه های بعدی دچار سختی نشوند.

او با قدردانی از همکاری و همدلی مردم در این بحران، عنوان کرد: روند واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کووید 19، با توجه به مصوبه های ستاد ملی کرونا ، مطابق با دستوالعمل های ابلاغی و گروه های هدف، در حال اجرا است.

رییس دانشگاه از مردم خواست تا از مراجعه حضوری به مراکز بهداشت و درمان، خدمات جامع سلامت و پایگاه های بهداشتی خودداری کرده و طبق فراخوان از سوی مجموعه سلامت و به دور از ازدحام و شلوغی، واکسیناسیون انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن 55 درصد از سالمندان بالای 80 سال فارس/دورهمی ممنوع

واکسینه شدن 55 درصد از سالمندان بالای 80 سال فارس/دورهمی ممنوع