مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-11پزشكي

اجتماعی سازی سلامت دغدغه کنونی حوزه اجتماعی


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، حوزه اجتماعی به دنبال اجتماعی سازی سلامت است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، حوزه اجتماعی به دنبال اجتماعی سازی سلامت است.

پرویز قزلباش پیش از ظهر امروز (21 اردیبهشت ماه) در دومین همایش بین المللی آیین محبت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با تاکید بر اینکه نقش مردم در بحران ها به ویژه در بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان و حوزه اجتماعی به طور عام بر اهمیت و ناگفته های اجتماعی و به طور خاص به حوزه سلامت تاکید دارد.

وی هدف از برگزاری دومین همایش بین المللی آیین محبت را توجه به مشارکت مردم در حوزه سلامت و هدف گذاری آن ها دانست و افزود: حوزه اجتماعی با تاکید بر مولفه های اجتماعی سلامت، کار خود را با جدیت و قوت آغاز کرده است.

این مسئول با بیان اینکه امروز تمرکز حوزه اجتماعی همایش آیین محبت بر مردم بوده و به دنبال اجتماعی سازی سلامت است، خاطرنشان کرد: اکنون مردم، سمن ها و خیریه ها، اقدامات خود را به ویژه در حوزه سلامت به صورت هدفمند و سازمان یافته هدف گذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماعی سازی سلامت دغدغه کنونی حوزه اجتماعی

اجتماعی سازی سلامت دغدغه کنونی حوزه اجتماعی