مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-11پزشكي

احتمال افزایش بیماران و مرگ و میر، یک هفته پس از بازدیدهای عید فطر


رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز با اشاره به آخرین وضعیت موارد بستری کرونا در این بیمارستان گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، - رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) با اشاره به عدم رعایت پروتکل ها هشدار داد احتمال افزایش بیماران و مرگ و میر، یک هفته پس از بازدیدهای عید فطر ایسنا/خوزستان رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز با اشاره به آخرین وضعیت موارد بستری کرونا در این بیمارستان گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، یک هفته پس از عید فطر موارد بروز بیماری و پس از آن موارد بستری و سپس موارد مرگ و میر افزایش می یابد.

دکتر محمد آرزومند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: میزان مراجعه به اورژانس و درمانگاه بیمارستان به صورت جزیی کاهش یافته اما همچنان مراجعه به بیمارستان بالا است.

وی افزود: تقریبا هنوز همه تخت ها در بخش های عادی و ICU اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا اشغال هستند و تنها دو سه تخت خالی وجود دارد.

رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز گفت: احتمالا این روند کاهشی تا عید فطر ادامه داشته باشد اما باید منتطر بمانیم و ببینیم یک هفته پس از عید فطر، شرایط چگونه خواهد بود؛ در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، یک هفته پس از عید فطر موارد بروز بیماری و پس از آن موارد بستری و سپس موارد مرگ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش بیماران و مرگ و میر، یک هفته پس از بازدیدهای عید فطر

احتمال افزایش بیماران و مرگ و میر، یک هفته پس از بازدیدهای عید فطر