مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-11سياسي

ماجرای پرفراز و نشیب مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان/ چرا روحانی مخالف است؟


ثبت نام های بی حساب و کتاب و ناگزیری از عدم احراز صلاحیت این متقاضیان بی ربط به پست ریاست جمهوری همیشه دست آویزی بود برای حمله به شورای نگهبان و نظام جمهوری اسلامی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس پلاس، شماره چهاردهم انتخابات پلاس را به مصوبه شورای نگهبان در خصوص شرایط جدید ثبت نام نامزدهای انتخاباتی اختصاص داده ایم.

مخالفت روحانی با مصوبه جدید شورای نگهبان بعدازظهر دیروز بود که دستور رییس جمهور به وزارت کشور مبنی بر رد مصوبه شورای نگهبان در خصوص شرایط جدید نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بسیار خبرساز شد.

شورای نگهبان چند روز پیش مصوبه ی خود را به وزارت کشور ابلاغ کرد اما وزیر کشور این مصوبه را به رییس جمهور ارجاع داد.

رحمانی فضلی در مصاحبه ای گفت:  قانون می گوید هر نوع ابلاغیه ای را رییس جمهور باید به دستگاه های اجرایی ابلاغ کند، لذا روزی که از شورای نگهبان به ما ابلاغ شد، روز بعد، طی نامه ای این موارد را به استحضار رییس جمهور محترم رساندیم که در این زمینه اولاً نحوه ابلاغ از طریق ایشان باشد و ثانیاً تفسیر حقوقی این موضوع را معاونت محترم حقوقی  ریاست جمهوری به ما اعلام کند.

در جمع بندی معاونت حقوقی ریاست جمهوری نیز اعلام شد: وزارت کشور مکلف است وظایف اجرایی خود در زمینه انتخابات ریاست جمهوری را بر اساس قوانین موجود و آیین نامه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پرفراز و نشیب مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان/ چرا روحانی مخالف است؟

ماجرای پرفراز و نشیب مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان/ چرا روحانی مخالف است؟