مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-11اقتصادي

سرای نوآوری اتاق بازرگانی و دانشگاه اصفهان راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن لوح موسوی، مسئول راه اندازی سرای نوآوری اتاق اصفهان و دانشگاه، بخشی از ماحاصل برنامه ریزی های صورت گرفته در این سرای نوآوری را ارائه و اجرای دو طرح کلیدی با عناوین طرح پویش و طرح همصدا (همکاری موثر صنعت .

- مسئول راه اندازی سرای نوآوری اتاق بازرگانی و دانشگاه اصفهان گفت: این سرای نوآوری با هدف ارتقای کیفیت زندگی مردم و تولید ثروت راه اندازی شده و توانسته فرصت شغلی برای 500 نفر فارغ التحصیل دانشگاهی فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن لوح موسوی، مسئول راه اندازی سرای نوآوری اتاق اصفهان و دانشگاه، بخشی از ماحاصل برنامه ریزی های صورت گرفته در این سرای نوآوری را ارائه و اجرای دو طرح کلیدی با عناوین طرح پویش و طرح همصدا (همکاری موثر صنعت و دانشگاه و اتاق اصفهان) دانست و تاکید کرد: هر دو طرح با استقبال خوب صنعت استان مواجه شده است و طرح دوم، توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین 140 طرح به عنوان برترین راهکار و الگوی همکاری صنعت و دانشگاه در سال 99 انتخاب شده است.

اختصاص 7 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیانوی با بیان اینکه در ابتدای سال 99 و مواجهه با بحران کرونا مبلغ 7 میلیارد ریال تسهیلات از طرف اتاق بازرگانی به شرکت های دانش بنیان پرداخت شد خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرای نوآوری اتاق بازرگانی و دانشگاه اصفهان راه اندازی شد

سرای نوآوری اتاق بازرگانی و دانشگاه اصفهان راه اندازی شد