مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-11اقتصادي

نشست هم اندیشی برنامه های توسعه صادرات کشور با حضور وزیر صمت


نشست هم اندیشی برنامه های توسعه صادرات کشور با حضور وزیر صمت، معاون وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران و جمعی از مسئولان دستگاه های مختلف برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی به نقل از شاتا، حمید زادبوم با اشاره به اهداف برگزاری این نشست گفت: در این نشست علاوه بر بررسی تحولات جدید در نحوه ایفای ارزی صادرکنندگان، به بررسی ظرفیت کشورهای هدف صادراتی شامل 15 کشور همسایه و دو کشور چین و هند جهت صادرات کالاهای ایرانی پرداخته خواهد شد.

وی افزود: در این نشست قرار است ضمن بررسی ظرفیت های توسعه ای صادرات براساس گروه های کالایی و گزارش دهی مسئولان دستگاه های مسئول مختلف، آسیب شناسی دقیقی نیز از این بخش صورت گیرد.

معاون وزیر صمت ادامه داد: در این نشست هم اندیشی همچنین برخی زیرساخت های موثر در حوزه توسعه صادرات از جمله موافقت نامه ها و تعاملات با برخی از اتحادیه های بین المللی مورد بررسی قرار خواهد کرد.

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بررسی مشکلات و موانع پیش روی صادرکنندگان در حوزه های زیرساخت های تجارت، تعهدات ارزی، مشوق ها و میزان اثربخشی برخی نهادهای نقش آفرین، بررسی ظرفیت های صادراتی اقتصادهای نوظهور از دیگر محورهای مورد بررسی در این نشست خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی برنامه های توسعه صادرات کشور با حضور وزیر صمت

نشست هم اندیشی برنامه های توسعه صادرات کشور با حضور وزیر صمت