مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-11سياسي

فرصت فضای مجازی برای ترغیب مردم به شرکت در انتخابات استفاده شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را نیاز فوری جامعه دانست و گفت: فرصت فضای مجازی برای ترغیب مردم به شرکت در انتخابات استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه ستاد تبیین دست آوردهای انقلاب با تشریح برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در راستای تبیین دست آوردهای انقلاب اسلامی گفت: به بحث تبیین دست آوردهای انقلاب اسلامی باید به عنوان یک نیاز فوری جامعه نگاه شود و تمام اعضای ستاد حداکثر تلاش خود را در این راستا انجام دهند.

وی با اشاره به بزرگ ترین رخداد سیاسی اجتماعی سال در خردادماه سال جاری اظهارکرد: با توجه به شرایط کنونی کشور انتخابات پیش رو یکی از مهم ترین انتخابات هاست لذا باید در تبیین دست آوردهای انقلاب به صورت ویژه کار شود تا حضور حداکثری مردم را شاهد باشیم.

وی با اذعان به اینکه با تبیین درست این دست آوردها می توانیم افراد خاکستری را نیز وارد میدان کنیم، بیان داشت: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه ایجاد علاقه برمبنای اندیشه، بصیرت و آگاهی توده مردم کار اصلی اعضای ستاد است، تصریح کرد: ما در انتخابات به صورت مصداقی ورود پیدا نخواهیم کرد و ورود ما تبیین گرانه خواهد بود و در جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت فضای مجازی برای ترغیب مردم به شرکت در انتخابات استفاده شود

فرصت فضای مجازی برای ترغیب مردم به شرکت در انتخابات استفاده شود