مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-11اقتصادي

لینک های جعلی ارز دیجیتال در کمین کاربران


رییس پلیس فتا استان بوشهر با اشاره به انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال گفت: یکی از موضوعاتی که در چند سال اخیر شاهد افزایش آن هستیم، شکل گیری جرایم سایبری به ویژه کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال است.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس فتا استان بوشهر با اشاره به انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال گفت: یکی از موضوعاتی که در چند سال اخیر شاهد افزایش آن هستیم، شکل گیری جرایم سایبری به ویژه کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال است.

سرهنگ مهدی قاسمی با بیان اینکه نوآوری های فنی و الگوهای جدید معاملاتی به سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و همچنان جمعیت کثیری را به خود جذب می کنند، عنوان کرد: با این حال، این فضا مورد سوءاستفاده و کلاهبرداری بسیاری نیز قرار گرفته است.

طی چند سال اخیر، بسیاری افراد به واسطه ی ارزهای دیجیتال مختلف میلیونر شده اند و سپس، برای افراد دیگری که قصد دارند در آینده روی این فناوری سرمایه گذاری کنند، کسب وکارهای سودآوری به وجود آورده اند؛ اما این رشد ارزش و پذیرش ارزهای دیجیتال توسط کسب وکارهای مختلف، پیامدهایی نیز به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: در حالی که افرادی با نیت های خوب به دنبال سرمایه گذاری و احتمالاً سودآوری هستند و قصد دارند بخشی از دنیای آتی پول را شکل دهند، افرادی نیز با سوءنیت قصد فریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لینک های جعلی ارز دیجیتال در کمین کاربران

لینک های جعلی ارز دیجیتال در کمین کاربران