مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 00:202021-05-10سياسي

آمار واجدین شرایط شرکت در انتخابات اعلام شد


پنجاه و نه میلیون و سیصد و ده هزار و سیصد و هفت نفر، کل واجدین شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در 1400 هستند و آمار رأی اولی ها یک میلیون و سیصد و نود و دو هزار و یکصد و چهل و هشت نفر می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر، طی سخنانی با اشاره به آغاز فرایند ثبت نام از داوطلبین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: از فردا ثبت نام را به مدت 5 روز آغاز می کنیم و بعد از 5 روز لیست و پرونده را کسانی که ثبت نام کردند در اختیار شورای محترم نگهبان قرار خواهیم داد.

وی افزود: شورای نگهبان نیز دو تا 5 روز برای رسیدگی به صلاحیت ها زمان دارد و در صورت لزوم 5 روز دیگری دارند و در مجموع 10 روز این کار طول می کشد و بعد از این 10 روز، ما اسامی کسانی را که تأیید شدند آگهی و اعلام می کنیم و عملاً از هفتم خرداد تبلیغات انتخاباتی آغاز خواهد شد و 26 خرداد تبلیغات پایان می یابد و انتخابات ان شاءالله هم روز جمعه 28 خرداد برگزار می شود.

رییس ستاد انتخابات درباره مدارک لازم داوطلبان برای ثبت نام گفت: افراد بر اساس ماده 55 قانون مدارک لازم را ارائه می کنند و کار ثبت نام صورت می گیرد و طبق ماده 59 قانون هر کسی که می خواهد مدارک مثبته بدهد، از آن ها اخذ می شود و در اختیار ناظر یعنی شورای محتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار واجدین شرایط شرکت در انتخابات اعلام شد

آمار واجدین شرایط شرکت در انتخابات اعلام شد