مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 23:402021-05-10سياسي

ستاد انتخابات: بیش از 59 میلیون نفر واجد رای داریم


در انتخابات 1400، 59 میلیون و 310 هزار و 307 نفر واجد شرایط رای دادن هستندو 1 میلیون 392 هزار و 148 نفر از این تعداد رای اولی محسوب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جمال عرف رییس ستاد انتخابات در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: از فردا ثبت نام داوطلبان را به مدت 5 روز شروع می کنیم و عملا بعد از 5 روز پرونده همه کسانی را که ثبت نام کنند در اختیار شورای نگهبان قرار می دهیم.

عرف با بیان این که شورای نگهبان 5 روز برای رسیدگی و احراز صلاحیت ها فرصت دارد که در صورت لزوم تا 5 روز دیگر هم قابل تمدید است، افزود: بعد از آن شورای نگهبان تایید صلاحیت شده ها را به وزارت کشور اعلام می کند و عملا از 7 خرداد تبلیغات نامزدها به مدت 20 روز شروع می شود.

رییس ستاد انتخابات کشور با بیان این که جایگاه و مسئولیت رییس جمهور بسیار مهم و بزرگ است ابراز امیدواری کرد: کسانی که داوطلب می شوند این موضوع را در نظر داشته باشند و افرادی که می آیند ویژگی ها و شایستگی این مقام را داشته باشند.

عرف با اشاره به رعایت پروتکل ها در محل ثبت نام گفت: اولا مکان ثبت نام را توسعه دادیم و دو طبقه را در نظر گرفتیم و بین میزها 2 متر فاصله گذاشتیم و ثانیا تعداد کاربران را هم افزایش دادیم، همچنین مانع ورود افراد با نشانه های بیماری یا سابقه بیماری می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد انتخابات: بیش از 59 میلیون نفر واجد رای داریم

ستاد انتخابات: بیش از 59 میلیون نفر واجد رای داریم