مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 23:102021-05-10بين الملل

واکنش فرانسه به جنایات رژیم صهیونیستی در قدس


وزارت خارجه فرانسه با صدور بیانیه ای نسبت به تشدید درگیری ها و خشونت ها در قدس اشغالی ابراز نگرانی کرد و خواستار خویشتنداری طرف های درگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، وزارت خارجه فرانسه از تشدید درگیری ها و خشونت های چند روز گذشته در قدس اشغالی ابراز نگرانی کرد.

وزارت خارجه فرانسه بدون اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی از پاسخ راکتی گروه های مقاومت بعد از جنایت های رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.

در این بیانیه آمده است: فرانسه قویا شلیک راکت از نوار غزه به سمت اراضی اسراییل که اقدامی در نقض قوانین بین المللی است را محکوم می کند.

وزارت خارجه فرانسه همچنین اعلام کرده که تهدید به اخراج اجبار ساکنان محله شیخ جراح در شرق قدس اشغالی، غیرقانونی بوده و باعث تشدید تنش ها شده است.

در همین رابطه وزارت خارجه روسیه اعلام کرده که مسکو نگران افزایش تنش ها در قدس است و از همه طرف ها می خواهد از اقداماتی که باعث تشدید می شوند، خودداری کنند.

وزیر اول اسکاتلند نیز بی رحمی و خشونت صهیونیست ها علیه مسلمانان فلسطینی را در مسجد الاقصی به شدت محکوم کرد و گفت، حمله به مسجد در ماه رمضان کاملا غیرقابل دفاع است.

نیکولا استروژن وزیر اول اسکاتلند در توییتی از رژیم اسراییل خواست به جامعه جهانی گوش فرا داده و حملات خود را به سومین مکان مقدس اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فرانسه به جنایات رژیم صهیونیستی در قدس

واکنش فرانسه به جنایات رژیم صهیونیستی در قدس