مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 22:252021-05-10اقتصادي

فاز نخست بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تا پایان تیرماه تکمیل می شود


بر اساس پیش بینی فعلی و میزان پیشرفت پروژه، فاز نخست مجموعه اصلی بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس با ظرفیت 220 تخت اورژانس تا پایان تیرماه تحویل مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شود و حداکثر تا پایان شهریورماه این مجموعه به عنوان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی امروز با همراهی مهندس مدرس معاون عمرانی استانداری و رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، برای چندمین بار طی ماه های اخیر از روند اجرایی پروژه بیمارستان 531تخت خوابی بندرعباس بازدید کرد.

وی در بازدید از بزرگترین مجموعه بیمارستانی استان و جنوب کشور، با اشاره به پیشرفت مناسب این پروژه، اظهار داشت:  با توجه به برنامه ریزی، پشتیبانی و نظارت منظم بر این پروژه و تأمین منابع مالی آن، خوشبختانه پیشرفت پروژه روند مناسبی دارد.

 همتی افزود: طی بازدیدی که از همه طبقات این بیمارستان صورت گرفت و بر اساس پیش بینی پیمانکار پروژه، مجموعه اصلی این بیمارستان با ظرفیت 220 تخت اورژانس و متعلقات آن باید تا پایان تیرماه تحویل مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شود و حداکثر تا پایان شهریورماه بزرگترین بیمارستان جنوب ایران به عنوان یکی از کارهای بزرگ دولت در شرایط سخت مالی و کرونا به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تا پایان تیرماه تکمیل می شود

فاز نخست بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تا پایان تیرماه تکمیل می شود