مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 21:402021-05-10اقتصادي

لزوم اولویت بخشی به مشکلات و تعیین وضعیت آبی خرمشهر


فرماندار خرمشهر، بر اولویت بندی مشکلات آب خرمشهر تأکید کرد و گفت: در خرمشهر مشکل آب شهری، تأمین آب کشاورزی و مشکل تنش آبی و خشکسالی وجود دارد که باید به آنها ورود کرد.

- ، محمد حیدری دوشنبه شب در نشست ستاد مقابله با خشک سالی و تنش آبی در فرمانداری خرمشهر، اظهار کرد: هنوز حق آبه میزان آب مصرفی بخش های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی و روستاهای دچار مشکل و سهم آبی تعیین شده برای هر کدام از این مصارف تعیین و ابلاغ نشده است.

وی، خواستار ارائه گزارشی شفاف از وضیعت آب شهرستان خرمشهر شد و گفت: داشتن اطلاعاتی همچون میزان حق آبه خرمشهر و میزان سهم آب برای بخش های مختلف ضروری است چرا که بر اساس این داده ها می توان برنامه ریزی و کشاورزان و مردم را توجیه کرد.

فرماندار خرمشهر، به مشکلات آبی روستاهای خرمشهر پرداخت و بیان کرد: آبفای شهرستان خرمشهر باید برای مشکلات تأمین آب شرب روستایی که شامل آب شلمچه، غرب کارون و حفار شرقی است، اولویت بندی و برنامه ریزی کند.

وی، بر لزوم تعیین برنامه ای منسجم برای قطعی آب ها تأکید کرد و گفت: حجم آب شلمچه محدود است که این مقدار همه روستاها رو پوشش نمی دهد و با این حال قطع و وصل آب در خرمشهر بدون برنامه است؛ همچنین روستاهای مسیر شلمچه بیش از 30 هزار نفر جمعیت دارد که باید برای قطع آب این روستاها نیز برنامه زمان بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اولویت بخشی به مشکلات و تعیین وضعیت آبی خرمشهر

لزوم اولویت بخشی به مشکلات و تعیین وضعیت آبی خرمشهر