مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 21:402021-05-10سياسي

مشکل قطعی کامل آب روستاهای شلمچه رفع شده است


مدیر امور آب و فاضلاب خرمشهر، از رفع مشکل قطعی آب روستاهای مسیر شلمچه در این شهرستان خبر داد.

- ، علیرضا بنیادی دوشنبه شب در نشست ستاد مقابله با خشک سالی و تنش آبی در فرمانداری خرمشهر، به مشکل آب شلمچه اشاره کرد و گفت: آب در شلمچه تا قبل از ماه رمضان جیره بندی شده بود که باید دو بار در روز قطع می شد تا خط پر آب شود.

وی افزود: مسیر شلمچه در روزهای گذشته به مدت 10 روز آب نداشت اما این مشکل دو روز است که رفع شده است و تنها 10 منزل در شهرک سوم فاقد آب هستند.

وی، اقدامات انجام شده را برای رفع کامل این مشکل یادآور شد و بیان کرد: آبفا مسئول تأمین آب مسیر شلمچه شده بود و در گذشته برای این امر حفاری نیز شد اما هزینه اجرای پروژه که نیاز به اجرای 8 تا 9 کیلومتر خط لوله داشت، سنگین بوده است و پروژه ادامه نیافت.

بنیادی افزود: برای کاهش هزینه ها، آبفای خرمشهر به استان پیشنهاد کرد تا این پروژه را با اتصال به خط لوله ای واقع در میدان مقاومت با اجرای 2 تا 3 متر خط لوله اجرا کنند که برای رفع سریع مشکل باید این پروژه نیز بدون ترک تشریفات انجام شود.

مدیر آبفای خرمشهر در رابطه با مشکل آب غرب کارون و حفار شرقی نیز گفت: قرار بود که برای رفع مشکل آب در روستاهای سبعه و دیم بن نجم پمپی به ایستگاه شمیله اهواز اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل قطعی کامل آب روستاهای شلمچه رفع شده است

مشکل قطعی کامل آب روستاهای شلمچه رفع شده است