مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 20:552021-05-10بين الملل

جریان حکمت ملی عراق حمله به کنسولگری ایران در کربلا را محکوم کرد


جریان حکمت ملی عراق و رهبر آن با تاکید بر روابط حسنه بغداد با همسایگان خود به ویژه جمهوری اسلامی ایران، حمله به کنسولگری ایران در کربلا را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی تعرض معترضان عراقی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا، جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای ضمن ابراز تاسف، این اقدام را به شدت محکوم کرد.

  جریان حکمت ملی عراق با تاکید بر روابط حسنه عراق با همسایگان خود به ویژه جمهوری اسلامی ایران، خواستار پیگیری و برخورد با عاملان این اقدام غیرقانونی شد.

همچنین در این بیانیه آمده است که اینگونه اقدامات مغایر با عرف دیپلماتیک بوده و دولت عراق موظف است با برخورد با عاملان، از تکرار اینگونه حوادث جلوگیری کند.

سید عمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق هم در واکنش به حمله معترضان عراقی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا در پیامی عنوان کرد: حمله به هیئت های دیپلماتیک خارجی اقتدار حکومت را در معرض خطر قرار می دهد و تلاش ها برای برقراری روابط خارجی متعادل و استوار با همه کشورهای جهان را با خطر مواجه می کند.

بر این اساس برخی رفتارهای فردی که در آنها به هیئت های دیپلماتیک که مهمان عراق هستند حمله شده و در تازه ترین مورد حمله به کنسولگری ایران در کربلای معلی محکوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان حکمت ملی عراق حمله به کنسولگری ایران در کربلا را محکوم کرد

جریان حکمت ملی عراق حمله به کنسولگری ایران در کربلا را محکوم کرد