مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 20:552021-05-10سياسي

مشکل آب شرب و کشاورزی گرمسار رفع شد


سرپرست امور آب شهرستان های گرمسار و آرادان از برقراری آب شرب و کشاورزی این شهرستان پس از جاری شدن سیل در روزهای اخیر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان، آیدین دمنیان با اشاره به خسارات ناشی از سیلاب اخیر و قطع آب کشاورزی و شرب شهرستان گرمسار اظهار کرد: به دنبال این حادثه، نیروهای گشت و بازرسی بلافاصله به لایروبی و برنامه ریزی وصل آب و جلوگیری از تنش آبی در منطقه پرداختند.

وی افزود: آب کشاورزی بهره برداران منطقه در فاصله 24 ساعت برقرار شد و برای رفع مشکل آب آشامیدنی که براثر جاری شدن سیلاب از کدروت بالایی برخوردار شده بود تلاش ها در فاصله حداکثر 48 ساعت جواب داد و آب آشامیدنی نیز پس از رفع اشکال برقرار شد.

دمنیان متذکر شد: برای مقابله با مسأله کمبود آب در چنین شرایطی شرکت آب منطقه ای هفت حلقه چاه را در اختیار شرکت آب و فاضلاب شهرستان گرمسار قرار داده تا در صورت وقوع چنین حوادثی برای جلوگیری از قطع آب از این منابع استفاده شود.

مدیر دفتر بهره برداری از تأسیسات آبی شرکت آب منطقه ای سمنان به ادامه فعالیت های مرمت و بازسازی اساسی تأسیسات بالادست سیمین دشت اشاره کرد و ادامه داد: پس از وقوع سیلاب عوامل پیمانکاری شرکت نصر و مشاور مهاب، عملیات بتن ریزی و مرمت این تأسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب شرب و کشاورزی گرمسار رفع شد

مشکل آب شرب و کشاورزی گرمسار رفع شد