مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 20:252021-05-10اقتصادي

چند راهکار برای کاهش قیمت گوشت


مدیر عامل اتحادیه مرکزی دام سبک با اشاره به موانع و مصوبات غیر کارشناسی در این حوزه، چند راهکار برای کاهش قیمت دام ارائه داد.

- مدیر عامل اتحادیه مرکزی دام سبک با اشاره به موانع و مصوبات غیر کارشناسی در این حوزه، چند راهکار برای کاهش قیمت دام ارائه داد.

افشین صدر دادرس در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه خشکسالی بر کشور حاکم شده و نواحی جنوبی و شرقی به شدت درگیر آن هستند اظهار کرد: همین امر منجر به افزایش قیمت نهاده های غیر دولتی مانند یونجه، کاه، کلش و جو شده است.

وی ادامه داد: مشکلی که در حال حاضر وجود دارد این است که در بعضی استان ها مانند خوزستان و ایلام با ممنوعیت خروج نهاده و علوفه از استان ها مواجه هستیم که اگر این روند ادامه یابد، کمک رسانی به استان هایی که از نظر تامین علوفه دچار مشکل هستند امکان پذیر نخواهد بود؛ بنابراین باید در مورد مصوبه هایی از این دست توجه بیشتری صورت گیرد، زیرا در برخی استان ها بیش از نیاز استان علوفه تولید می شود و برخی استان ها نیز با مشکلات جدی در تامین علوفه مواجه هستند.

مدیر عامل اتحادیه مرکزی دام سبک اضافه کرد: در برخی استانها نیز خروج دام از آن استانها ممنوع شده است؛ در حالی که باید پرسید وقتی امکان جذب تولیدات تولیدکنندگان وجود ندارد چرا اجازه داده نمی شود که تولیدکننده دامش را به استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند راهکار برای کاهش قیمت گوشت

چند راهکار برای کاهش قیمت گوشت