مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 20:052021-05-10اقتصادي

رویارویی یک عرضه اولیه با بازار قرمز بورس!


سهامداران بورسی درحالی قرار است روز آینده بعد از مدت ها شاهد یک عرضه اولیه در بازار فرابورس باشند که بازار سرمایه روزهای پرچالشی را پشت سر می گذارد و فشار عرضه و فروش بر فشار خرید غلبه کرده است.

- سهامداران بورسی درحالی قرار است روز آینده بعد از مدت ها شاهد یک عرضه اولیه در بازار فرابورس باشند که بازار سرمایه روزهای پرچالشی را پشت سر می گذارد و فشار عرضه و فروش بر فشار خرید غلبه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عرضه اولیه های بورسی از یک طرف به دلیل بازدهی که داشتند و دیگر به دلیل صعود شارپی بازار سرمایه، در ماه های ابتدایی سال قبل با استقبال بی نظیر سهامداران مواجه می شدند و صف های طولانی برای خرید آن ها شکل می گرفت اما با آغاز فرایند ریزش بازار از جذابیت این عرضه ها نیز کاسته شد و گواه این امر کاهش تعداد شرکت کننده ها در خرید این سهم ها است.

به طوریکه میزان مشارکت در خرید عرضه اولیه ها از بیش از پنج میلیون نفر در شهریور سال گذشته به بیش از دو میلیون نفر در اوایل اسفند سال گذشته (عرضه اولیه اپال) رسید.

در چنین شرایطی و درحالی که بازار سرمایه روزهای پرچالشی را پشت سر می گذارد و درحالی که نه تنها سازمان بورس بلکه سران قوا با مصوبات گوناگون دست به دست هم داده اند، بلکه صف های فروش بازار جمع یا حداقل تعدیل شود، شاهد یک عرضه اولیه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویارویی یک عرضه اولیه با بازار قرمز بورس!

رویارویی یک عرضه اولیه با بازار قرمز بورس!